torsdag 14. april 2011

Vinter i fjæra

Jeg velger å vise en fotostory med naturens egne kunstverk, isskulpturer i fjæra. Bildene er tatt av min mann, som  har begynt å intressere seg for naturfotografering. I dette tilfellet var det noen utfordringer i forhold til flo og fjære, samt lysforhold. Tidsrommet for fotograferingen er november - januar. Jeg har valgt å legge inn bildene uten å gjøre noen forbedringer ved hjelp av PhotoFiltre. Det er også brukt et ganske enkelt apparat.
Musikken har jeg satt sammen i PhotoStory.

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Disse kan vi tenke på mens vi vasser rundt i snøsørpa og venter på sommer :-)

    SvarSlett
  2. Hele familien i arbeid. Dette ble vakkert. Håper lysten til fotografering og kreativ bildebruk er skjerpet?

    SvarSlett
  3. Veldig flott, særlig soloppgangen på slutten som "treffer" iskrystallen på det aller siste bildet!

    SvarSlett
  4. Jeg er fascinert av de naturlige isfigurene som dannes, og har tatt mange bilder av disse. Disse viser hvor variert naturen er.

    SvarSlett